U-Haul of Vallejo

U-Haul of Vallejo

Share |

Address

2050 Solano Av
Vallejo, CA 94590

(707) 552-6278

Driving directions

Details

Standard Hours

  • Mon-Thur: 7 am - 7 pm
  • Fri: 7 am - 8 pm
  • Sat: 7 am - 7 pm
  • Sun: 9 am - 5 pm

Features  

  • Free towing inspection
  • Propane pay at pump
  • 24 hour dropoff

View Rentals

Moving Truck Rental in Vallejo, CA at U-Haul of Vallejo

Moving to or from Vallejo, CA, 94590? Get FREE truck rental rate quotes at U-Haul of Vallejo. U-Haul rental trucks are specifically engineered from the ground up to assist moving families, not freight. Our moving trucks have more safety features than other moving trucks in the industry including gentle ride suspension and high visibility mirrors to assist the driver. Whether you are moving a smaller apartment or a large four-bedroom house, U-Haul truck rentals in Vallejo, CA will provide you with the moving truck rental you need to get from point A to point B. Find the perfect size moving truck to assist with your move, U-Haul is home of the $19.95 rental truck!

Get FREE moving truck, pickup truck and cargo van rental quotes at U-Haul of Vallejo

Zip/postal code or city, state/province
Zip/postal code or city, state/province

Available Trucks

Simply click on each moving truck shown above to view individual truck specs including: safety features, towing capacity, fuel economy and of course, the available space-per-truck size. Each rental truck is individually priced to help save you money, time and energy on your move to or from Vallejo, CA.

Cargo vans and pickup truck rentals in Vallejo, CA

U-Haul cargo van rentals and pickup trucks in Vallejo, CA are perfect for home improvement projects, deliveries and other small loads. Rent cargo vans or pickups to save money on local moving or deliveries. Cargo van and pickup truck rentals are popular with local business, college students and smaller housing moves in Vallejo, CA, 94590. Our moving van rentals include air conditioning, rub rails to protect your belongings and come equipped with a hitch to tow a trailer rental. U-Haul is the home of the $19.95 cargo van rental in Vallejo, CA, reserve a van for your moving needs from U-Haul of Vallejo!

$19.95 Pickup truck and cargo van rentals

Features

  • Automatic transmission
  • Air conditioning
  • Gentle-Ride suspension
  • Fuel-efficient V-8
  • SRS/air bags

Customer reviews

DANIEL R. on 10/29/2014
Rating: 4 out of 5 stars

Quick check out AND check in!

Susan G. on 10/27/2014
Rating: 3 out of 5 stars

Re: complaint # 726658 When I arrived to pick up the truck I was informed that it wasn;t there, that I had to go to the next town over to get the truck. This was at 3:00 pm. This resulted in massive traffic delays, and I ended up getting charge for going over the mileage limit for 9 miles. I would like this charge of 3.69 to be waived please. I am happy to speak to someone about this. Thank you.

richard s. on 10/26/2014
Rating: 5 out of 5 stars

nothing my experience was %100 ...and has been the last few times.Rent for work -floral design delivery..always perfect!

JENNIFER J. on 10/26/2014
Rating: 1 out of 5 stars

You need better staff. Return vehicle staff was very rude and insulting. Very poor communication on your end. It cost 75$ to rent a uhal to drive within the city for two hours. Per gallon gas is a rip off. ROBBERY!

ROCHELLE LA'RUE W. on 10/26/2014
Rating: 4 out of 5 stars

Nice fellas, Moved very quickly to get the line down. Very friendly and helpful

Lanae n. on 10/25/2014
Rating: 4 out of 5 stars

Great

MICHELLE B. on 10/25/2014
Rating: 1 out of 5 stars

Your prices is extremely to high an the employees are not helpful.

JEFFREY D. on 10/23/2014
Rating: 5 out of 5 stars

Fast, friendly and efficient service from the staff

ISMAEL B. on 10/22/2014
Rating: 4 out of 5 stars

Maintain friendly attitudes toward customers, and keep doing a good job with customer service.

MICHAEL K. on 10/21/2014
Rating: 1 out of 5 stars

Stop lying to customers about receiving a $50 credit when the equipment is not at the location it was reserved at.

Elizabeth g. on 10/20/2014
Rating: 3 out of 5 stars

Service was very friendly. The only thing that was they nitpicked over a 1/16th tank of gas.

Grant B. on 10/20/2014
Rating: 5 out of 5 stars

Fast and friendly. Will use them again

DON M. on 10/19/2014
Rating: 5 out of 5 stars

The check in at the Solano Ave/Vallejo was performed thoroughly as well as quickly (the gentlemen's name escapes me but he was a large gentlemen with a ponytail) When informed, by me, of a possible transmission issue - the engine/transmission seemed excessively loud when accelerating - said gentleman pointed out the towing selection function & that being activated would create the noise heard by me The woman behind counter was very personable as well as able to quickly conclude the transaction and get me on my way The caliber of these 2 employees was vastly superior to what I had experienced in Santa Rosa - I felt that my interaction with them were as if I was an important customer, not a regular run of the mill, whom they wished to supply the very best service. If merit raises aren't normal practice with your corporation then it should become such & starting this locaton

HARVIE E. on 10/19/2014
Rating: 5 out of 5 stars

no improvements needed,

LEONARD C. on 10/18/2014
Rating: 3 out of 5 stars

keep the location clean and orderly.

ROBERT R. on 10/15/2014
Rating: 5 out of 5 stars

I love registering on line, it took less than 2 minutes to pick up the van I needed and check in was even easier.

Debra B. on 10/14/2014
Rating: 5 out of 5 stars

Tina was very friendly, pleasant and helpful.

Norine B. on 10/12/2014
Rating: 3 out of 5 stars

The guy who moved the vehicles on the property had an ATTITUDE... plus there were several cars, vans etc waiting to be returned.. and he TOOK his time... molasses slow...

POLLEN H. on 10/11/2014
Rating: 2 out of 5 stars

Customer Service was terrible!! Waited 20 mins, was given a truck with 1/2 tank gas, when it was marked 7/8ths on the contract and had to dispute it with a customer service rep upon return. No thank you, no "have a nice day", just "prove it", which I was able to do with the odometer reading.

Angela g. on 10/11/2014
Rating: 2 out of 5 stars

One of the staff was rude and very unprofessional. This is not the first time with this staff person. We rent very often and like to use this location. But if this staff person does not make some changes we will go somewhere else. Seriously very rude and unprofessional. Others is the store at this time also claimed.

tom m. on 10/10/2014
Rating: 5 out of 5 stars

I have rented a number of trailers from this U-Haul location the last few years. The equipment is always clean and reliable. 1st rate. General Manager Cruz De Leon was very helpful. Customer Satisfaction is important at this U-Haul Location. Quick and easy check out and return is a bonus. I can count on them to have the trailer I need on any given day. Special thanks to Ronnie who connected and disconnected my trailer. You guys are super and I would recommend this location to my friends. Thanks again Tom

KATHY G. on 10/9/2014
Rating: 4 out of 5 stars

customer service was excellent

Jeanette T. on 10/8/2014
Rating: 5 out of 5 stars

We arrived Friday evening around 4pm and it took sometime to get the truck pulled up to the front for inspection. The single "runner" couldn't maintain the crowd of customers. Friday's should be considered a day of high traffic and need for more staff. Otherwise, the staff that were there were nice, friendly & cordial.

TAMARA J. on 10/7/2014
Rating: 3 out of 5 stars

I was very displeased thank the truck size that I request and reserved was not available the day I picked up my vehicle. I had confirmed with a representative and reserved a 17 foot truck but ended up with a 10 foot truck.

TOM B. on 10/6/2014
Rating: 3 out of 5 stars

Pick up was no problem. However when we called to extend an extra day due to unforseen circumstances, the woman we talked to was very rude and told use we would be charged a $50 "inconvenience fee", which had never been mentioned to us before. We spoke to 4 other people in corporate and they were also very unhelpful and said it was "policy." We will now be very hesitant to ever use u - haul again or recommend it to friends, especially this location. It made a very stressful and difficult move even more stressful.