Customer Reviews for Absolute Carrier Service LLC
(U-Haul Neighborhood Dealer)

28 reviews

332 N Church St   Burlington, NC 27217
(Across street from Terry’s Auto Sales)

(336) 792-5079

Location Hours

  • Mon-Sun: 8 am - 6 pm

Services at this Location:

Contact Us

(336) 792-5079

332 N Church St
Burlington, NC 27217
(Across street from Terry’s Auto Sales)

Services at this Location:

Location Hours

  • Mon-Sun: 8 am - 6 pm
  • 24 hour customer return

Testimonials From Recent Customers

Customer feedback is extremely important to us. We use these reviews to guide our efforts and improve our service. Everything that follows is direct from our customers, without any filtering or editing on our part.

Overall Rating:

Reviews without text are currently hidden. Show them shown. Hide them

Rating:
1.0

Location was not staffed. Parking area was difficult to access.

Edward H. 
Rating:
3.0

Not a lot of room for maneuvering while dropping off larger trucks.

STEPHENIE S. 
Rating:
3.0

Uhaul could put on the website that because of COVID protocols you will need to contact the location for contactless pick up. Also it would be helpful if there was signage at the location to advise customers to call.

Letecia L. 
Rating:
1.0

arrived to pick up reserved trailer and found it had a flat tire. Kid told me to just take it. Refused. Had to drive to another location to pick up a different trailer. Got overcharged! Total circus! Not sure we'll rent from U Haul again...

floyd V. 
Rating:
1.0

When we arrived to pick up the trailer it was dirty and a tire going flat. We were told to go to a service station and get air ourselves! Also, when we opened the trailer, there was a safe and a couch inside! The man didn't even want to help to put the trailer on the hitch. Very poor service - would not recommend at all!

American B. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Mario J. 
Rating:
2.0

Customer did not leave a comment.

JOY G. 
Rating:
1.0

Used mobile check in. Company representative was not present during business hours for me to pick up my key. Wouldn't allow me to verify mileage on my rental because of this. Was overcharged because milage was incorrect. Was also overcharged for late return when I returned my rental on time. Completely unprofessional business. Would not recommend.

Patrick O. 
Rating:
3.0

Customer did not leave a comment.

Patricia W. 
Rating:
1.0

The man met us outside and was on his phone. He did NOT check the truck in as returned and we were charged an extra days fees!! $86.95! We returned it with the specified 3/4 of a tank of gas. We returned it before our due back time of 5pm. When we asked if we needed to do anything else he said no I am doin it on my phone!

DUSHAWN B. 
Rating:
4.0

Customer did not leave a comment.

Lakisha H. 
Rating:
1.0

This was the worst drop off location due to we never got hold of anyone that worked there tried for over acweek even uhaul customers service could not get anyone and they called the management left vm

James S. 
Rating:
4.0

Customer did not leave a comment.

HARRY B. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Sylvia C. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Carlton G. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

GERALD W. 
Rating:
1.0

Truck that I reserved was not there ! My reservation was not guaranteed! Representative switched my truck out due to shortage of fuel on the other truck and also got doubled charged ! (Refund is being processed) but I missed out on money due to being late and wasted time missed an appointment and ended up paying more than I needed.

Darnell S. 
Rating:
3.0

Customer did not leave a comment.

JOHN L. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

GERALD W. 
Rating:
3.0

Customer did not leave a comment.

Tieanna H. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Alicia J. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Mitchell P. 
Rating:
4.0

Customer did not leave a comment.

Lik W. 
Rating:
2.0

Customer did not leave a comment.

KIM F. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Scott M. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Khuram C. 
Rating:
4.0

They were very helpful and took the time to help me. Very good customer service.

Russ M. 
Rating:
1.0

Get the vehicle ready on time. Process the order so that the drop-off location is not changed. Somehow, even after reviewing the info verbally, the drop off destination was changed from Cashiers, NC to a local rental with a return in Durham. 120 minutes and 5 service reps on the phone to get this changed back

David E. 
No reviews have been submitted for this location.

Additional Services at this Location

  • Moving Truck Icon
    Moving Trucks

    We have the largest selection of new trucks!

  • Trailer Icon
    Trailers & Towing

    Our cargo and utility trailers start at $14.95!

Back
To Top