Customer Reviews for Glen Allen Truck Rentals & Storage
(U-Haul Neighborhood Dealer)

3711 reviews

4190 Dominion Blvd   Glen Allen, VA 23060

(804) 381-5883

Location Hours

  • Mon-Fri: 8 am - 6 pm
  • Sat: 8 am - 5 pm
  • Sun: Closed

Services at this Location:

Contact Us

(804) 381-5883

4190 Dominion Blvd
Glen Allen, VA 23060

Services at this Location:

Location Hours

  • Mon-Fri: 8 am - 6 pm
  • Sat: 8 am - 5 pm
  • Sun: Closed
  • 24 hour customer return

Testimonials From Recent Customers

Customer feedback is extremely important to us. We use these reviews to guide our efforts and improve our service. Everything that follows is direct from our customers, without any filtering or editing on our part.

Overall Rating:

Reviews without text are currently hidden. Show them shown. Hide them

Rating:
5.0

The truck was very old and should be replaced. It had almost no acceleration, even when empty and I didn't feel entirely safe driving it.

Miles F. 
Rating:
5.0

Ruth and the rest of the team were awesome. I was treated like a family member. Highly recommend them and will for sure be using their service again.

pamm C. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Mark B. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Sarah M. 
Rating:
4.0

Team made the drop off procedure very easy and smooth.

Dedric G. 
Rating:
5.0

The Glen Allen team was exceptional. HOWEVER, I got there because I was signed up for Parham for 9:00a pickup. When I got to Parham pickup, I waited 40 mins (I had online checked in for 9:00a at 9:00a). In parallel I had gotten a text at 8:15 that I didn't see that my trailer was now "1:00P!". I also got emails at 11a,11:45a, 1:15p that my pickup changed to 1p (yes after the the new timeslot...) That was bullshit. I was traveling out of state with a one day pick up scheduled. If you can't stick your time slots, then I can't do business with you. Additionally the staff is so lethargic at Parham location what should have taken 5-8 mins, took 40 mins to find out you moved my pickup date at the time of pickup. See in this hauling game I am looking for a partner to support me. This is not support, this is adversity... It was so bad, I worked up the beginnings of a startup in my head to reinvent the business model. You can't run a business in 2021 like this and not plan to be reinvented. Be careful, improve service. And pay significant attention to your franchises that actually deliver a strong service like Glen Allen. Change what you are measuring, and quit letting your franchises damage the experience you are trying to deliver.

James S. 
Rating:
5.0

This U-Haul location is excellent. Highly recommended.

JAMES K. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

keith C. 
Rating:
5.0

Christian was very helpful and a pleasure to work with.

edward K. 
Rating:
5.0

Great service, very professional!

Brice C. 
Rating:
5.0

Excellent customer service. Will definitely recommend this location to all my friends in Richmond.

Sheetal G. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Jennifer R. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Benjamin C. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

David R. 
Rating:
3.0

I was told by 2 employees I would only be charged for $0.69 a mile due to having to travel to another location farther than my home. But I was still charged the regular rate. After being told my 2 employees they would change it.

TIFFANYAMBER P. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

cecil P. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Maxwell B. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Louis V. 
Rating:
5.0

Quick easy seamless!

dwight V. 
Rating:
5.0

Easy in easy out, very nice staff

Daryush M. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

pamm C. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Genise W. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Robert K. 
Rating:
5.0

Everything went perfectly! Ruth and her team are so nice and easy to work with. I've been getting my vehicles serviced at Ruth's car shop, Complex Automotive of Richmond, as my go-to place for almost 10 years. Her U-Haul location will definitely be my go-to now for when I need equipment for moving things.

Edward T. 
Rating:
5.0

On time, ready to go when we arrived. Wonderful agents at the counter.

Theodore O. 
Rating:
5.0

Uhaul traffic division who called the Wednesday before my pick up was rude, I rented the trailer for a certain location and was told that I would have to drive 76 miles one way to pick one up. If it wasn't for Ruth at Glen Allen working to fix the trailer she had I would of had to go way out of my way to pick up.

Rachel S. 
Rating:
1.0

Customer did not leave a comment.

Tamana F. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Marc B. 
Rating:
5.0

Great customer service.

ERIKS L. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Ivan G. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

James J. 
Rating:
5.0

Have a juice an donut station,while we wait.

Crystal H. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Kelly D. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Thomas L. 
Rating:
5.0

Nice and friendly associates.

Slyvester W. 
Rating:
5.0

Process was made very simple. Employee was clear and confident.

William S. 
Rating:
3.0

Customer did not leave a comment.

Sean P. 
Rating:
5.0

Friendly and fast service. Rented 10ft van. Vehicle was clean and free of odor:) Would highly recommended! Will definitely use the future!

nicole E. 
Rating:
5.0

This location is flawlessly helpful, knowledgeable and super friendly

lawrence W. 
Rating:
5.0

Service was excellent-rented a pick up-the truck was almost brand new and the daily price was very reasonable-met our needs perfectly.

SYD C. 
Rating:
5.0

All was good. Courteous, knowledgeable staff who went the extra mile.

Edward D. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

nakita H. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Jiyas K. 
Rating:
5.0

So sorry I forgot the helpful ladies name who assisted me. But she did a great job and I had a great customer experience at this location, this will definitely be my preferred uhaul pick up location from now on!

Rohan M. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Jerry C. 
Rating:
5.0

Yes Ruth and her team are the best!

Michele S. 
Rating:
5.0

Love and Kudos to Ruth and her team!! Thank you!!

David E. 
Rating:
2.0

Hi dear customer service, I rent a truck Saturday morning, you sent me a bill of $39.81 but you withdrew of my credit card three times $69.09, and two times 39.81and it's not correct 😕

Mohamad B. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Sarah J. 
Rating:
3.0

I got billed twice

Elias K. 
Rating:
5.0

Rhonda at the Glen Allen location was the only good part of this experience. I had an email confirmation for a 10' truck so I thought everything was in order. I received a call at 3:30 pm the day before the move to let me know the truck was not available. What good does it do to make a reservation and send a confirmation if there is no truck? And then give me less than 24 hours notice?! People take off from work and make a lot of arrangements to prepare for a move. When you can't depend on the vital piece of equipment you need to move, you have no reason to ever use that service again.

Brent G. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

David K. 
Rating:
5.0

Customer service was great, friendly and efficient.

Keith R. 
Rating:
5.0

Christian was great and even redid my wiring harness on my SUV.

Robert H. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

MAIN K. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Kevin C. 
Rating:
5.0

Very professional and polite. I will use this location again.

PAULAWESTBURY L. 
Rating:
4.0

Customer did not leave a comment.

wood G. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

nodirjon M. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Gregory F. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Seth C. 
Rating:
5.0

Ruth and Xavier are the best to work with. Always professional and kind...

Michele S. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Nanci C. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

sharon B. 
Rating:
5.0

Update the sign on the drop box to let customers know they have to use the mobile app and not the myuhaul.com website which seems to be no longer active.

Olivier H. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Sameer S. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Cameron U. 
Rating:
4.0

No one can justify UHaul charging us so darn much for the trailer. OK, it has brakes! It had two axles! Wow. I did not really need all of the room, inside, but tried to play it safe by getting extra room (space). Asked if they could undo the pricing demanded by the Stamford store, and they said that it is out of their hands. We signed the contract.... and were glad to have ANY trailer, BUT, I will look VERY hard for another brand trailer, next time!!!!!!!!!!

Nathan H. 
Rating:
5.0

Great crew at this location and very helpful. Will go there again if needed.

mac M. 
Rating:
5.0

Great customer service. The check-in/out process was very fast. The associate that took care of me was outstanding.

Louis E. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

JAMESELWOOD B. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Michael O. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Lisa H. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Jason H. 
Rating:
5.0

Ruth and staff an amazing team The best service

deborah M. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Lisa F. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Bryan W. 
Rating:
4.0

Make sure that you bill correctly. My initial bill was for three days when I only had the truck about 28 hours.

Archbald H. 
Rating:
4.0

The 5' x 8' trailer served it's purpose at a great price.

David M. 
Rating:
5.0

To the uhual VCU location~ y'all took my reservation then proceeded to not call me about confirmation like you said you would, and sent my phone calls straight to voicemail. I had to call several other uhual locations to figure out what was going on last minute which pissed me off.

john B. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

matt W. 
Rating:
2.0

I called and explained the gas tank was not full when received. The person answering acknowledged and said they'd take care of it. When I got my receipt I was charged $44.62 for gas. It doesn't take a genius to figure out that a van driven 24 miles didn't use $44 worth of gas.

ron H. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Christopher B. 
Rating:
4.0

Customer did not leave a comment.

KRITTAWAT M. 
Rating:
5.0

Very professional services. No problem getting a rental. Thanks

SAMUEL S. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Brenda D. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

RAVI P. 
Rating:
5.0

Great service. Easy drop off

Benjamin J. 
Rating:
5.0

I waited until the last minute and you guys came through with flying colors! I was even able to get movers! Thank you so much.

AreLisa P. 
Rating:
5.0

Every thing was excellent

james J. 
Rating:
4.0

Nothing, Ruth was great. She made the experience effortless and pleasant.

DAN B. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

GUY D. 
Rating:
5.0

Excellent customer service!! Made my move smooth thanks to them!!

Brenna R. 
Rating:
5.0

Customer did not leave a comment.

Peter P. 
Rating:
1.0

Customer did not leave a comment.

Khaled I. 
Rating:
5.0

5 star ⭐️ Xavier was A1

rick G. 
Rating:
5.0

Fantastic experience! In and out quick and easy for pickup and drop off. Staff super friendly. Will use again!

LUKE A. 
Rating:
5.0

All around good experience although the price was a bit high. No complaints on customer service though.

TRACYLEE C. 
Rating:
1.0

You can improve by not fucking people over on all the fees. I paid $53 to rent a pick-up truck for a couple hours. I also paid the $10 insurance fee and figured that would kick in when I had to call roadside assistance because I got locked out of the truck. The ETA for service to arrive was 60 minutes; after 2 hours 15 minutes and a no-show, I called a locksmith (another $60). Returned the truck and the attendant said "we'll email your receipt" . I used 1/4 tank of gas, so expected to see roughly $20 more tacked on to receipt....not $59!

judy P. 
Rating:
5.0

Fuel gauge is very imprecise so it is difficult to return the exact same amount of gas. It used to be that I would receive the vehicle with a tank full, and return with a tank full, that was fair. Now I would get charged $4 per missing gallon, but no credit when I returned it with more gas than it had.

Pierre C. 
Rating:
5.0

Ruth and Tim are AWESOME!

Richard W.  |  Overall Experience 
No reviews have been submitted for this location.

Additional Services at this Location

  • Moving Truck Icon
    Moving Trucks

    We have the largest selection of new trucks!

  • Trailer Icon
    Trailers & Towing

    Our cargo and utility trailers start at $14.95!

  • Self-Storage Icon
    Self-Storage

    We have the most coverage in North America!

  • U-Box Container Icon
    U-Box® Containers

    We ship across town or accross the world!

  • Moving Supplies Icon
    Moving Supplies

    We sell hundreds of products to make moving easier!

  • Truck Sales Icon
    Trucks for Sale

    We have the largest selection in the industry!

Back
To Top