Customer Reviews for Total Package Moving and Storage LLC

Customer feedback is extremely important to us. We use these reviews to guide our efforts and improve our service. Everything that follows is direct from our customers, without any filtering or editing on our part.

Testimonials from recent customers of Total Package Moving and Storage LLC

Overall rating:

Reviews without text are currently hidden. Show them shown. Hide them

ROMAN P. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Arthur N. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

William B. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Janice B. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Christian F. on

Rating:

Be more clear about customer qualifying for a free month storage. I was supposed to qualify for a free month storage and had to pay over $60 that I didn't have on budget.

victoria S. on

Rating:

the gentleman that helped me was very helpful and very kind.

William H. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Cekori A. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Charmaine N. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Samuel N. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Melissa S. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Roberteugene S. on

Rating:

It was so quick to turn our u haul in, the gentleman was very helfpul, and professional

Juris V. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

edith M. on

Rating:

The 24/7 did not work because it could not detect that we were right in front of the location. They should have stayed open so we could get the keys from them in person. We had to wait an hour on the phone trying to reach a representative to help unlock the 24/7 box to get the keys. They also did not contact us to say that they were going to be closed until the night before, so we had to frantically try to solve the issue with the 24/7 truck share. The truck share then redirected us to another location entirely, so we had to wait while they contacted Uhaul. Another issue was the truck. The truck was fine until it started raining. We did not notice at first, but there was a hole in the roof of the truck. Our mattress was soaked. We had a very poor experience overall, and the fact that the uhaul help line put us on hold for 30 mins did not help at all.

andrew S. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Hank T. on

Rating:

All good,representative was very helpful and courteous, recommended

MATTHEW W. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Annabel S. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Bob B. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Elzie M. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Douglas E. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

tim R. on

Rating:

staff was very friendly and helpful, great overall experience

Jacqueline E. on

Rating:

We were booked for 11.45 we called to say we might be running late got a voice mail. We arrived at location early at 11. 40 and no one was there, everything was locked. They should have been open till noon. We called the number twice before calling the main number. The U-Haul app was not working properly and It literally took us over an hour speaking with 2 separate U-Haul reps ( who were both nice by the way) to finally have access to the truck an be on our way. The truck was returned before 5 pm with a full gas tank. I suggest corporate checks on their franchises. I am very upset. Not that I spent over 100 dollars plus 30 in gas to have a truck for 5 hours, but because we had so much trouble getting access to the truck and thus nearly missing the deadline to pick up our furniture.

Juanita A. on

Rating:

The associates were very professional, efficient and super Friendly. I enjoyed working with them. I would definitely recommend this place to friends.

David S. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Jennifer G. on

Rating:

Mathew and his staff was amazing!! They made it so easy, I will recommend their location to everyone I know that needs this service..

Jesse L. on

Rating:

Staff was very helpful.

Linda R. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Denise T. on

Rating:

I was well satisfied and the staff was very friendly and on point with everything.

Sandra F. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

George K. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

James J. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Michael K. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Joseph T. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Roger K. on

Rating:

He was personable and friendly plus helpful. A nice experience

Ryan K. on

Rating:

Very professional and courteous. A real pleasure to do business with.

RIchard C. on

Rating:

Mr. Matthew was very helpful and even gave me senior discount. The business not easily detected from highway but found easily with Google! Overall good experience even though I had unexpected expenses...had to buy a connector! Thanks for all your customer representatives who talked to me by phone and assisted me in finding the trailer!!

Kevin G. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Felicia R. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Sherica F. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Larry F. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

James C. on

Rating:

Excellent service. Had the truck, it was clean, and process of rental and return was professionally and quickly done. Super!

Ricky S. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Bill H. on

Rating:

Wonderful and personable customer service.

Dennis D. on

Rating:

A street sign at this location would be a big plus.

Brian H. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

angela L. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Tyler M. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

PAULA J. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

PATRICIA B. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Ricky M. on

Rating:

Very professional, and In and Out with no problems. Mathew was very knowledgeable and organized, will do business with him in future.

Chris S. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Mark J. on

Rating:

They were closed but process worked.

Rebecca G. on

Rating:

Absolutely outstanding people there. Couldn't ask for better service!

Matthew N. on

Rating:

IN RESPONSE TO MR. JOHNSON'S REVIEW: We attempted to contact him and left him a message on his voice mail that we had to go to Douglasville to pick up a UHAUL for another customer. It was a hectic day. I am the OWNER of the business and not just some "PERSON" who works here. I had to make a business decision. When I got back, Mr. Johnson was waiting for me, and started to be verbally abrasive to me. Anything I said to him was in defense of that. 95% of our 200 reviews are 4 or 5 stars, we must be doing something right. I'm sorry that Mr. Johnson was having a bad day but as I told him he's entitled to give us a 1 star review if that's how he feels.

Don J. on

Rating:

You could have the person not close up and leave when he has appointments and customers coming. When he showed up an hour after my appointment and I complained about the lack of professionalism he said take your business somewhere else

Amy W. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Carl M. on

Rating:

It was hard to find & out of the way ,WE had to pass a closer location on hwy 27 south ( car lot ) that would have been much easier to get into & much closer

Shirley G. on

Rating:

The couple that runs this location are polite, respectful and helpful.

Alex P. on

Rating:

Could not be more of a contrast from the pick up location. The drop off location in GA has well maintained vehicles (I had rented local, around town cargo van from there before). Newer vehicles, clean, WELL maintained. Owner treats them like his personal cars, and babies them. Check in was quick and effortless, no last minute surprise charges..

K. Douglas B. on

Rating:

A little expensive, .99 cents per mile plus refilling gas tank. Got the job done, that is all that matters

howard S. on

Rating:

Matthew was very helpful and supportive

Tina F. on

Rating:

Awesome customer service! HIGHLY SATISFIED, THANK YOU!

Nadine F. on

Rating:

Staff was super helpful! It was my first time and the made the experience super easy! Would definitely go back if possible and recommend them to those I know!

Frank C. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Mary W. on

Rating:

Wonderful customer service. I would recommend and also use again.

Jack D. on

Rating:

The owner and his wife were wonderful and so helpful to me. I appreciated their understanding when we needed an extra day. I don't think there is any need for improvement.

GAIL K. on

Rating:

I had a great experience! Everything was excellent. The rental people were very friendly and helpful. The truck was exceptionally clean. I rented the blankets which were extremely helpful. The appliance dolly made moving much easier. The two day rental is the best way to go. There was never any pressure to hurry. Also, I got the full insurance, so I did not have to worry about anything. Excellent!

Robert F. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Kelvin B. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Albert Lee P. on

Rating:

I was relocated 3 times!!! And to another city than what I booked and needed!!! Was overcharged due to the miles.. That was caused due to having to relocate!!! So not Fair!!

Robert C. on

Rating:

Movers did a very good job

Michelle M. on

Rating:

This location was great but it was not where I booked for which cost me more in mileage in the end. I was allowed to book at 26 ft truck for pickup in Bremen which was less than 2 miles from my home. I ended up having to pick up in Carrollton which was 13 miles away. Does not seem likemuch but it still pushed my cost up.

Charlotte R. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

John S. on

Rating:

Improved roadside signage so your location is easier to find when driving.

Dylan G. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Todd G. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Lung Centers O. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Lung Centers O. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

John D. on

Rating:

Location is hard to see from the road, but the crew is excellent. Would recommend for sure.

THOMAS R. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

marvin M. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Whitney B. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Erik B. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Matthew N. on

Rating:

Robert, sorry to see you posted such a negative review. You could at least be honest with all who may read it. We came just right before 8:15 a.m. We told you why we were late and were extremely polite about it and y'all seemed to accept our apology. Sir, you didn't have to remind us of anything. We had your reservation pulled up and knew exactly what you needed. We don't appreciate people trying to make us look like fools. We're sorry you had a bad experience waiting 5 minutes for us to make sure you were getting a clean truck. And as promised you got your $50 Reservation Guarantee. Not a bad concession for someone you claim was being "short and rude".

Robert G. on

Rating:

We had a 8AM scheduled pick up. No one was there until 8:15 or 8:20. When they showed up, they were very short and rude. I had to remind them that we had the larger (26) truck with an appliance dolly and a mattrice cover. We weren't given the cover and we didn't notice until it was too late and the store was closed. I ended up having to use one of my sheets which is now ruined. We also had to wait on them to clean the truck. All in all, their poor service put us an hour behind schedule. I will not use their location again.

Johnny A. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

ERNEST K. on

Rating:

An outstanding location; could not be better. I'll use this location again.

Judy W. on

Rating:

The moving crew was awesome

Chris C. on

Rating:

The moving service was great

Casey E. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Melvin G. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Dale D. on

Rating:

No improvements needed!

JESSICA E. on

Rating:

These guys were great!!!

Willie N. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

willie H. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

Terri P. on

Rating:

Great job, guys! The movers worked very hard - very conscientious!

Mark C. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

ROBERT B. on

Rating:

Customer did not leave a comment.

East-West E. on

Rating:

Customer did not leave a comment.