Moving Truck Rental in Lufkin, TX at R&H Mobile Housing

Moving to or from Lufkin, TX 75901? Get FREE truck rental rate quotes at R&H Mobile Housing. U-Haul rental trucks are specifically engineered from the ground up to assist moving families, not freight. Our moving trucks have more safety features than other moving trucks in the industry including gentle ride suspension and high visibility mirrors to assist the driver. Whether you are moving a smaller apartment or a large four-bedroom house, U-Haul truck rentals in Lufkin, TX will provide you with the moving truck rental you need to get from point A to point B. Find the perfect size moving truck to assist with your move, U-Haul is home of the $19.95 rental truck!

Get FREE moving truck, pickup truck and cargo van rental quotes at R&H Mobile Housing

Simply click on each moving truck shown above to view individual truck specs including: safety features, towing capacity, fuel economy and of course, the available space-per-truck size. Each rental truck is individually priced to help save you money, time and energy on your move to or from Lufkin, TX.

Cargo vans and pickup truck rentals in Lufkin, TX

U-Haul cargo van rentals and pickup trucks in Lufkin, TX are perfect for home improvement projects, deliveries and other small loads. Rent cargo vans or pickups to save money on local moving or deliveries. Cargo van and pickup truck rentals are popular with local business, college students and smaller housing moves in Lufkin, TX 75901. Our moving van rentals include air conditioning, rub rails to protect your belongings and come equipped with a hitch to tow a trailer rental. U-Haul is the home of the $19.95 cargo van rental in Lufkin, TX, reserve a van for your moving needs from R&H Mobile Housing!

$19.95 Pickup truck and cargo van rentals

Features

  • Interior rub rails in cargo vans
  • Automatic transmission
  • Air conditioning
  • Gentle-Ride suspension
  • Fuel-efficient V-8
  • SRS/air bags

Customer Reviews

Tyler S.
Rating:

Not let him be a dealer, I had to hook up my own equipment, trailer ruined my property and trailer had problems from the start

Janice D.
Rating:

Customer service was awesome!

Brian D.
Rating:

Wonderful experience. Simple process throughout.

Travis M.
Rating:

Make sure the trash is out of the cab of the truck from the last renter. Also it felt like one of the front tires needed to be balanced because it shook me the entire trip once I was able to get highway speeds.

Charles H.
Rating:

The truck drove poorly. It needs a front end alignment or something. Drove very rough.

Mark D.
Rating:

Great place to rent uhaul trucks.

Michael W.
Rating:

Always a breeze at R&H. Def the number 1 U-Haul spot in Lufkin.

KEN D.
Rating:

Bo was very helpful

Jimmy W.
Rating:

I was over charged.. things was added to our invoice that I didn't add The trailer lights didn't work, the truck smelled of stale smoke.. will be looking for anything but uhaul for the next time I need!!!!

Patrick C.
Rating:

I was charged a one hundred dollar deposit. Using my pre-paid card and no one could explain to me why.

Becky T.
Rating:

Just need to update truck data if they switch trucks.

RAMONA H.
Rating:

I reserved the truck several days ahead and provided all the information like a family member, a friend, CREDIT card...but when I came to get the truck I had to give all the same I lnformation again. Just. Was not very timely.

Michael W.
Rating:

Smiles and greetings go a long way.

Joshua W.
Rating:

Dirty vehicle! They did not leave the moving pads/blankets we paid for! We were charged extra money without approval when we were told someone would call us before they did that within 48 hours, we also were not refunded for the blankets we did not get!!! This was a horrible experience and would not recommend uhaul to anyone!!

James J.
Rating:

The truck overall was good. There were two issues with my rental though. The air conditioner does not seem to work on any mode but pushing the air towards the floor. It made the cab cooler but it would have been nice to be able to direct the air. The other issue I had was with the app. Whenever I tried to return the truck, the app crashed. Those were the only issues and they were minor

Ronald K.
Rating:

Will not use U-Haul again. Made reservation for a Sunday, was told 3 times they were open by reservation specialist. Revived call Saturday afternoon that I had to wait until Monday. It was to late to pick up on Saturday. Had to drive 24 straight hours due to misinformation, thanks would have missed plane reservations if I didn't drive straight through

Cathleen M.
Rating:

I cancelled the use of a trailer, turned it in to Almand Uhaul, but never received my refund for the trailer, $122. I need my refund.

jennifer A.
Rating:

Made it 50 miles away and tire blew. Had to sit on side of the road for 3 hours waiting on road side. Not U-Haul fault roadside took forever and customer service lady was awesome. But this should've been checked before I took the trailer.

Shawn C.
Rating:

I had to retrieve my own paperwork from printer. There were no appliance dollies at any Uhaul center in a 50 mile radius. Original p/u point was RB Superlube in Timpson, Tx. That guy is the rudest POS, I wanted to drive over there just to kick his ass. He dont need a dealers license to rep Uhaul. Yall lowered your standards letting him be a rep. Was directed to Nacogdoches adter that, they didnt have a 26" truck. From there i was sent to Lufkin, Tx. I will definitely try to find another moving company next time i need a rental truck.

dalia P.
Rating:

Better identifying signs of the location

Trevor D.
Rating:

This location was NOT the original drop-off location. The original was actually CLOSED Sun-Tues...unbeknownst to us. When we contacted the location above, they originally stated to just leave it there. We were not comfortable with that option, and took it to the above location. It was at location above that we were informed regarding the way the contract was done, and not being able to receive a partial refund for turning it in a day early. Due to the reasons stated regarding the California location, I would more than likely not use UHaul again, nor would I recommend it.

Carolyn H.
Rating:

All went we !!!

Gabriel C.
Rating:

This was an after hours drop using the key mailbox. There was a sign that said to use the uhaul.com website to begin the return process but pulling update the website with the confirmation number only pulled up the rental information with no “return” button to do anything. I wrote the mileage and fuel level on the paper copy and dropped it in. Thank you to R&H for doing the rest!

David S.
Rating:

Our favorite Uhaul rental location!

Jeff M.
Rating:

This was not the location where I reserved, it was over 20 miles away. I was never contacted by Uhaul about pickup. Less than 24 hours before picking up I called uhaul. That is when I found out there was no truck available. A reservation means you have reserved and held a truck for me. Very disappointed in uhaul's lack of customer service and communication.

No reviews have been submitted for this location.

View more reviews

Back
To Top